Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, η Δυτική Αρμενία συνεχίζει την πορεία στον τομέα του Δίκαιου της Θάλασσας, αφού μετά την υπογραφή της Σύμβασης του Montego Bay, έκανε τη θέσπιση της ΑΟΖ στις 09 Αυγούστου 2016. Αυτό σημαίνει ότι μια κατεχόμενη περιοχή του πλανήτη, ένα κράτος υπό αναγνώριση, διεκδικεί πλέον επίσημα την ΑΟΖ του ως κυριαρχικό δικαίωμα. Έτσι όσοι πίστευαν ότι η υπογραφή ήταν απλώς μια διπλωματική κίνηση εντυπωσιασμού, πρέπει τώρα να παραδεχτούν ότι υπάρχει πλέον στρατήγημα της πράξης και ότι αυτή η συνέχεια έρχεται να εδραιώσει μια κατάσταση, η οποία φαινόταν αδιανόητη ακόμα και στο πρόσφατο παρελθόν. Κι όμως η θέσπιση έγινε και μάλιστα με το παράδειγμα της Κύπρου. Έτσι ο Armenag Aprahamian με το Εθνικό Συμβούλιο της Δυτικής Αρμενίας ακολουθεί το στρατηγικό μονοπάτι που άνοιξε ο Τάσσος Παπαδόπουλος το 2004 με τη θέσπιση της κυπριακής ΑΟΖ. Με απλά λόγια, δύο χώρες, δύο κράτη που έχουν κατεχόμενα, πρόσφυγες, αγνοούμενους και εγκλωβισμένους, δίχως να φοβηθούν τίποτα, συνεχίζουν το έργο του μέσα στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου και Δικαίου της Θάλασσας, διότι πίστεψαν στην στρατηγική και την αξιοποίησαν δίχως φοβίες. Η Δυτική Αρμενία δείχνει επίσης ένα χειροπιαστό παράδειγμα στον Πόντο, αφού με αυτήν την πράξη βοηθά έμπρακτα τον Ανατολικό Πόντο. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι η Δυτική Αρμενία όχι μόνο δεν περιμένει να δικαιωθεί μόνο από τους άλλους, αλλά μάχεται αποτελεσματικά και από μόνη της, κάνοντας χρήση όλων των νομικών εργαλείων που διαθέτει μέσω της Συνθήκης Σεβρών του 1920 και των Δικαιωμάτων των Αυτόχθονων Λαών του 2007. Επίσης, επειδή έχει πρόσβαση στον Εύξεινο Πόντο, έχει δικαιώματα κυριαρχικά και στο θέμα της ενέργειας. Με αυτήν την έννοια δικαιώνονται και τα θύματα της γενοκτονίας που δεν είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν αυτήν την περιουσία. Όλα αυτά τα στοιχεία θα δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο τους ραγιάδες που δεν μπορούν να βάλουν ένα πόδι μπροστά στο άλλο και μάς καθυστερούν στην Ελλάδα για τη θέσπιση της ελληνικής ΑΟΖ...
Η συνέχεια εδώ: http://lygeros.org/articles.php?n=26971&l=gr
Ν. Λυγερός - Η Δυτική Αρμενία συνεχίζει το έργο της
Με Εθνικό Συμβούλιο, Υπουργούς, βουλευτές, αστυνομική ταυτότητα, σημαία, η Δυτική Αρμενία κατακτά ένα ένα τα δικαιώματά της κι απελευθερώνεται από το ζυγό της βαρβαρότητας. Έτσι έχουμε μια παράλληλη πορεία με το Κουρδιστάν. Και τώρα με την υπογραφή της Σύμβασης του Δικαίου της Θάλασσας και με τη θέσπιση της αρμενικής ΑΟΖ, διεκδικεί κυριαρχικά δικαιώματα και στη Μαύρη Θάλασσα. Και για τους ζωντανούς πόρους και τους μη, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι θα εμπλακεί σε μια περιοχή όπου άλλο κράτος νόμιζε ότι είχε ένα είδος μονοπωλίου, αλλά δεν είχε προβλέψει τις δράσεις και τις πράξεις των Δίκαιων. Επίσης, επειδή οι οριοθετήσεις που υπάρχουν με την πρώην Σοβιετική Ένωση, αλλά και με τη Βουλγαρία, έγιναν στη Μαύρη Θάλασσα με την έννοια της μέσης γραμμής, που ακολουθεί συνολικά τους υπολογισμούς των διαγραμμάτων Voronoi, η Δυτική Αρμενία ξέρει ότι θα μπορεί να ασκήσει τα κυριαρχικά της δικαιώματα έως αυτά τα σημεία, αφού τα κράτη που διαδέχτηκαν τη Σοβιετική Ένωση συμφωνούν για τα ίδια σημεία...
Η συνέχεια εδώ: http://lygeros.org/articles.php?n=26972&l=gr
Νίκος Λυγερός
Η εξέταση της έννοιας της ανθρωπότητας σ’ ένα αυστηρά οντολογικό πλαίσιο την υποβαθμίζει. Χωρίς τη διαχρονική της φύση και το χρονικό της προσδιορισμό, φαίνεται τοπικά ισόμορφη με την κοινωνία. Αλλά η κοινωνία δεν μπορεί παρά να αποτελεί μία εκφυλισμένη προβολή της αποτελεσματικής...
Κοιτάζοντας γύρω μας, έχουμε πάντα τη βεβαιότητα ότι αυτό που βλέπουμε είναι μια πιστή αποτύπωση του πραγματικού κόσμου που μας περιβάλλει. Ο γνωστός νευροφυσιολόγος Vernon Mountcastle λέγει ότι «στην πραγματικότητα είμαστε φυλακισμένοι μέσα σε έναν εγκέφαλο και η μόνη μας επικοινωνία...
Οι έρευνες στον χώρο της εκπαίδευσης και των νευροεπιστημών έχουν καταστήσει σαφές ότι η εκπαίδευση προκειμένου να είναι αποτελεσματική , δεν πρέπει να είναι μονοδιάστατη, παθητική και γραμμική. Ο εγκέφαλος μας τροποποιείται καθημερινά τόσο ανατομικά όσο και λειτουργικά ως απάντηση...
Η θεωρία των νοητικών μοντέλων προϋποθέτει ότι οι άνθρωποι έχουν μια περιορισμένη ικανότητα λογικής σκέψης, αλλά ότι αυτή η λογική σκέψη μπορεί να εμποδίζεται από περιορισμούς της επεξεργασίας (π.χ. περιορισμένη μνήμη εργασίας, Johnson-laird 1983, 1995a,b, 1999; Johnson-laird & Byrne, 1991, 1993a, 1996)...
Γιατί δεν ψάχνουμε την ουσία; Ποιος ξέρει; Οι φίλοι μας δεν ζουν πια. Οι εχθροί μας έχουν στόχο το εφήμερο της ζωής. Για ποιο λόγο; Για την ασφάλεια της κοινωνίας; Για την ασφάλεια του συστήματος ή της αδράνειας; Γιατί τα άτομα είναι τόσο πολλά αλλά και ταυτόχρονα τόσο λίγα; Γιατί οι άνθρωποι είναι τόσο σπάνιοι; Υπάρχει λόγος;...
Σε αυτή την ενότητα θα ασχοληθούμε με τις διεργασίες οι οποίες μας επιτρέπουν να αντιμετωπίζουμε κάποιο λογικό πρόβλημα, να αναλύουμε μια σειρά παραδοχών ώστε να παράγουμε κάποιο συμπέρασμα, να αξιολογούμε τις πιθανότητες για κάποιο γεγονός κ.ο.κ. Π.χ., ξέρουμε ότι το άθροισμα των γωνιών...
H πλάνη βρίσκετε στη σκέψη (στη νοοτροπία) διότι η σκέψη επεξεργάζεται τις εντυπώσεις, τις πληροφορίες που εισέρχονται στον ψυχισμό μας μέσο των αισθήσεων. Ηράκλειτος: Πίστευε οτι ο άνθρωπος διαθέτει 2 όργανα για τη γνώση της αλήθειας. Την αίσθηση και τον λόγο. Απο αυτά, τη μεν αίσθηση η θεωρούσε απατηλή....
Τι είναι «ελευθερία της βούλησης»; Σύμφωνα με τους φιλόσοφους, είναι η ιδιότητα ή ικανότητα που έχουμε να πράττουμε με δική μας απόφαση, κάτω από τον έλεγχό μας, χωρίς εξωτερικό εξαναγκασμό. Ελευθερία της βούλησης έχω όταν επαφίεται σε εμένα να επιλέξω μεταξύ τυχόν εναλλακτικών πράξεων. Όταν η απαρχή των....
Με τους χαμαιλέοντες, τα θεμέλια έγιναν φάροι της Ανθρωπότητας. Έτσι δημιουργήθηκε ο θρύλος της νοημοσύνης, που είναι το μέλλον της Ανθρωπότητας, μέσω της εξήγησης της αυτοθυσίας του Προμηθέα που δεν περίμενε από τους Ολύμπιους να βοηθήσουν την Ανθρωπότητα, διότι έβλεπε ότι ήθελαν μόνο και μόνο σκλάβους. Γι’ αυτό έμαθε μέσω του φωτός, τόσες επιστήμες στους ανθρώπους. Διότι ήξερε ότι μόνο η ουσία μπορεί ν’ αντισταθεί στην εξουσία...
Πολλοί σας λένε, σε όλους εσάς εδώ, ότι είσαστε γραφικοί, γιατί μιλάτε για πράγματα του «κατά Λουκά» και λένε ότι πρέπει να έχεις μια ρεαλιστική προσέγγιση. Και τώρα πρέπει να σκεφτούμε ορθολογικά. Σου λένε, π.χ. -αυτό είναι το ωραίο- ακόμη και να απελευθερωθεί η Κωνσταντινούπολη...
Το μοναστήρι είχε κλείσει. Δεν περίμενε κανένα πια. Αυτό πίστευαν τουλάχιστον οι καλόγριες. Δεν είχε πει τίποτα. Κοίταξε τον ουρανό. Αυτός θα ήταν ο τρούλος της εκκλησίας. Είχε μάθει για την απαγόρευση. Κι έπρεπε να βρει τον Πέτρο. Όσο πιο γρήγορα γίνεται, σκέφτηκε. Έτσι άρχισε ένα από τα μεγαλύτερα παράδοξα...
Μια Κυριακή σαν Πασχαλιά θα ξανανθίσει ο κόσμος γιατί πιστεύει στην αυτοθυσία και το λουλούδι που γεννήθηκε όταν το φως έλαμψε για δεύτερη φορά την ώρα της ανάγκης όταν πια
κανείς δεν πίστευε στην Κυριακή την επόμενη ενώ ήρθε! 
